2009. augusztus 29., szombat

Sommer 2009

Három nap múlva ilyenkor túl leszek az első napon. És akkor még közel 160 meg érettségi és vége ennek a hosszú, ötéves fejezetnek az életemben. Más ettől lehet, hogy elszomorodna, én alig várom! Kegyetlen volt már ez a négy év is egy helyen, tekintve, hogy most először jártam 3 évnél tovább egy suliba. Nem tudom, miért, de ez kicsit már zavaró is. Kiismernek túlzottan, elvárásaik lesznek... A nyolcadikos ballagásomat végigröhögtem, megkönnyebbültem, hogy vége! Szerintem most is hasonló lesz a helyzet. Más ballagásán tudtam sírni (Monique), a sajátomon előre látom, hogy nem fogok.

Csak tartanánk már ott, vagy legalább az érettséginél. De még sok-sok nap van vissza. 182 nap a nem végzősöknek, nekünk április 30-ig nem tudom, pontosan mennyi. Június 25-e a szóbeli érettségi utolsó lehetséges napja. És utána egy hónappal már tudni fogjuk az eredményt! Legyen meg, legyen meg, legyen meg! Sikerülnie kell és igyekszem is majd mindent megtenni érte. KRE-BTK pszichológia.

Most nyáron mellesleg nem csak egy évvel öregebb lettem. Nagyon sokat tapasztaltam, tanultam az életről. Végre, úgy érzem, tényleg kezdek felszabadulni a vágy alól, hogy apámnak megfeleljek. Több mint 3 éven át minden szabadidőmet nála ..sztam el, feleslegesen. Volt olyan, hogy a hétvége alatt kétszer szólt hozzám: üdvözölt és elköszönt. És mégis mentem legközelebb is. Kínoztam magam. Ők meg azt mondják, hogy soha nem vagyok ott és nem lehet velem megbeszélni a fontos dolgokat. Rengetegszer lementem pont ezért, és senki se ért Rám. Ennyit erről. Pápá nekik, legyenek boldogok!

Nem fogok többet (legalábbis megpróbálom) rajtuk stresszelni pihenés helyett, vagy leutazni ahelyett, hogy tanulnék "itthon" nyugodtan. Persze, más dolgokat is tanultam az elmúlt másfél hónapban. Egyre több félelmemtől szabadulok meg, köszönet érte a Kedvesemnek! És egyre inkább kezdek úrrá lenni az önbizalomhiányomon, mely sok dologban gátolt életem során. Ha segítesz, segítetek, legyőzöm, ígérem. Tudom, hogy idegesítő tulajdonság. :)

Nincsenek megjegyzések: