2009. november 13., péntek

Nem tudok írni

Nem tudok írni, hiába törekszem, minden rossz, középszerű, amit leírok. Nem elég gördülékeny a mondatfűzésem, nem elég innovatív, nem elég jó. Hogyan írhatnék jobban? Miért nem megy? Szeretnék szépet, tanítót, elgondolkoztatót írni, de amint lejegyzem a gondolataimat, máris elégedetlen vagyok velük. Nem tudok írni, hiába akarom. Annyira szeretném pedig. Béna a blogom, a verseim, bármi, amit írok. Még az órai jegyzeteimet is annak érzem. Nem lesz ez így jó...

5 megjegyzés:

Monique írta...

Én szeretem a verseidet, de a blogírói válság engem is elért, amikor azt érzed, nem jó, nem az, amit magadtól elvárnál, kevés, ezért inkább nem írok... de meg kell próbálni, és ne add fel, mert nagy gondolatok fogalmazódnak meg benned is, és hidd el, idővel túl leszel ezen, és jó lesz!

A vegás bejegyzés engem elgondolkodtatott nagyon...

Rege Ata írta...

Azt írsz, amit, épp - vagy nem! Sluß-(S)Paß! Értve!?! ;-D

Tafi írta...

Szerintem ha vmit csinálunk, csináljuk jól. Kosztolányi tudott írni, én miért nem?
És köszönöm, Monique, hogy szereted a verseimet. :)

oximoron írta...

najo, azert Kosztolanyihoz majd akkor hasonlitsd magad, ha annyit irtal mar (oldalszam tekinteteben), mint ő.
ez a "nem tudok irni" valsag (?) szerintem mindenkinel elofordul, aki valah tollat (vagy billentyuzetet) ragadott.:)
azt ird, ami vagy! az iras akkor hiteles (tobbek kozott), ha OSZINTE, es vallalod azt, aki irta, azaz tenmagad! :)

Tafi írta...

Köszi, oximoron!