2011. március 15., kedd

Az ember társas lény

Én nem biztos. Nem tudom, léteznek-e igaz kapcsolatok. Nem láttam még olyat. Nem is tapasztaltam. Csak városi legenda. És igen, van néhány Királylány, akikért eljön a Herceg. És vannak, akik már kislányként is arról álmodoznak, hogy lesz férjük, házuk, gyerekeik, és persze egy hűséges kutyusuk... Nekem mindez valahogy kimaradt. Mentsük meg a Földet a pusztulástól, igen, menjünk az Északi-sarkra, küzdjünk a gonosz erőkkel, számoljuk fel az éhezést, gyógyítsunk skizofréneket... Mert miért ne?!
Miért kellett a vikingeknek hajunknál fogva vonszolni az oltárhoz a Kiszemeltet? Miért a lányszöktetés, miért a meggyűrűzés? A Babaház, a kacsalábon forgó palota, a kalitka...

Melyik az ösztönünk: a menekülés vagy a kötődés?

"Ha valaha kell majd neked az életem, csak gyere érte és vidd..." (Csehov)

Nincsenek megjegyzések: