2009. március 2., hétfő

Agyhalál?!


Januárban két hétig rémálmok gyötörtek. Minden éjjel. A végén már elaludni sem mertem, féltem, hogy teljesen átcsúszok a Másik világba, és nem tudok visszajönni. Ugyanaz a rettegés fogott el, mint kiskoromban, mikor attól rettegtem, hogy jön valaki, és megkínoz. Egy gonosz idegen... Most is szinte hallottam a léptei zaját... Ha mégis elaludtam, az csak még rosszabb volt: felébredés félóránként, verejtékben, zihálva, remegve...

Az egyik álom kétszer is megismétlődött. Orvosok vizsgáltak, és keresték a hibát. Az agyamban. Emer- és cété-vizsgálattal próbáltak találni valami rendellenességet. Nem rák, és nem is tumor után kutattak, hanem valami Mást kerestek. Akkor ezt még nem kapcsoltam össze semmivel, csak rossz érzésem volt tőle.

Egy ideje a nyelési reflexem egyre rosszabb. Naponta többször is félrenyelek, noha régen ez nagyon ritkán fordult elő. Mikor rájöttem, hogy a nyelési reflex központja az agytörzsben van, megrémültem. Mi van, ha... Mi van, ha nem a véletlen és a fantáziám generálta az álmom, nem Dr. House-túladagolás okozta, hanem valósággá válhatna, ha nem teszek semmit???

Nincsenek megjegyzések: