2009. március 3., kedd

Álmatlanság

Éjjel ismét nehezen aludtam el. Zakatoltak a gondolatok Tafi buksijában. Kérdések merültek fel, melyeket elvetettem. Nem érdemes rajtuk agyalni. Úgy sincs válasz. Vagy egyszerűen túlzottan buta és elvont dolgok jutottak eszembe.

Néhány morzsa magányos agyam szüleményeiből:

-Miért félünk attól a változástól, mely jobbá tehetné az életünket?

-Hogyan szeretkeznek a lovak? (erre azóta Tafi választ kapott)

-Mikor lesz végre jó idő?

-Vajon kellek-e valaha bárkinek is?

-Milyen volt a nők élete a középkorban?

-Honnan tudják, hogy 158 cm magas volt egy átlag ősmagyar nő a honfoglalás korában?

-Lehet-e engem szeretni?

-Tényleg egy önző dög vagyok???

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem a lovas kérdst leszámítva ezeket sokan felteszik/tették maguknak... Már én is nem egyszer. by egy titkos hódoló