2009. március 25., szerda

Elvonási tünetek

Már megint csak a suliból tudok írni. :(

A gépecském, a Makacs Kislány nem hajlandó megjavulni! Nem tudom, miért. Szerelőhöz kerül, ott működik, hazahozom (jó nehéz ám), egyszer bekapcsol, aztán utána már nem. Tudom, hogy kamaszodik, hisztis... de akkor is! A szerelő szerint buta vagyok, mert (szerinte) ilyen nem lehetséges. Szerintem meg igen.

Az utolsó volt a legviccesebb. Hazahoztam, bekapcsoltam, fél óra múlva elkezdett cincogni. Komolyan. Nem nyekeregni, vagy más egyéb géphangot kiadni, hanem cincogni!!! Aztán azóta ismét nem hajlandó működni. Brühühhühüüüüü!!! Csak insert system disk...

Nagyon kezd már hiányozni! Függő lennék? Nem hiszem. Mindössze a napi emilezéseim mindenkivel, a plörk, a blogom... Hiányoznak. Írni akarok, online magazint olvasni, stb. Könyvtárból nem az igazi. Nem süppedhetek bele zenehallgatós magányban sem az alkotásba, sem az információgyűjtésbe.

Ha valakinek van ötlete, mit kellene kezdeni a gépecskémmel, szóljon, plííííz!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt sajnos nem tudom, miképp lehetne működésre késztetni a Makacs Kislányt=( Azért egy kérdésem lenne...hogy lehet kitenni a plörköt a blogra? Meghaladja a képességeimet xĐ

Tafi írta...

Szia, Drágám! Nagyon jó a képed! A plörkkel sokat küzködtem én is. Kitartás! Ja, és várom a blogcímedet!!! :)

Névtelen írta...

Blogcím? Ja... nem írtam még valami sokat, meg amúgy sem szívderítő olvasmány, de ha akarod...
holdsugar.blogspot.com

Tafi írta...

Igen, akarom, Liliomom! Olvasom, kommentelek... Te meg csak írj!