2009. március 21., szombat

Önvallomásos

Akarom őt! Akarom, hogy akarjon engem, és hogy szeressen!

(Hogy elkerüljük a félreértéseket, nem Mr. Veszedelmesről vagyis nem Mecről van szó.)

Annyira szerelmes vagyok... Eléggé önelemző-alkat vagyok, így mindig tudom, hogy mit érzek. Ez nem biztos, hogy jó. Mennyire utáltam magam, amikor csak azért voltam valakivel, mert szerettem, hogy szeret engem. Egyszer voltam eddig szerelmes. Tizenhárom éves koromtól majdnem tizenhatig. Reménytelenül. Esélytelenül. Sokat szenvedtem B.G. miatt. Azóta "azt hittem, nem fog már a bűbáj, nem szeret többé e szív mást..." (Megara dala, Hercules). És most mégis.

Szóval most szerelmes vagyok... És látni akarom Őt, és találkozni akarok Vele, és szeretném fogni a kezét... Visszamosolyogni, ha Rám mosolyog. Akarom hallani a hangját, látni a nagy ártatlan szemeit. Akarom, hogy a szerelemtől csillogjon a szeme, és visszatükröződő önmagamat szeretném látni benne. Akarom, hogy megkérdezze, akarok-e a játszótársa lenni, a kedvese lenni...

Szeretném megismerni az álmait, a vágyait. Felpróbálni a sa..ját. Csókolni a száját, harapni a nyakát, és akarom, hogy ő is harapjon. Aludni a vállán, és szépeket álmodni mellette... :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

A játszótársa lenni? Hát igen, el-bé estél az nagy setét verömbe, amit az csúnya gonosz embörök hívnak az nagy megemésztő szerelemnek 8)


lilian

Tafi írta...

Igen, igen. Csokonai bácsi jól mondta. :)

Névtelen írta...

jajj, édesem, addig is itt vagyok neked én...

Tafi írta...

Oh, köszi!!!
Monique, uyge Te írtad? :)
De akkor is Ő kell Nekem. Szerelmes vagyok...

VvD írta...

Ez tök szép :)
Egyébként Meg szerintem ezt énekelte : "azt hittem, nem fog már a bűbáj, nem szeret többé e szív MÁR...". Nekem is ez az egyik kedvenc mondatom amúgy a Herkulesből! Az utóbbi 3 hónapban kb 20x néztem végig kedvenc unokaöcsim miatt :P

Tafi írta...

jé, egy Pocok! örülök, hogy írtál... szerintem akkor is mást! de lehet, hogy igazad van. én is sokszor láttam mostanság. de az a gáz, hogy a Csipkerózsikán is sírok újabban... "de csak álom volt, így nem lesz már nyugtom semmiképp..."