2009. március 29., vasárnap

Zenei mindenféle...

Lesz még nap fenn az égen, lesz még virág a fákon, lesz még a lelkemben béke, jön még a szememre álom. (Ladánybene 27)

Kell a társ két nagy szemmel, ha másért nem, csak, hogy kivegye azt a golyót, s a folyód keskeny medrét az útba vájja, és veled lépjen a sárba, s ha kell, hát szóljon rád, ha szöknél, egyik más világ sem jobb ennél. (Eleven Hold)

Nincs időm arra, hogy gyökeret verjek, túlontúl futnak velem a percek. (Robert Plant)

Olyan kor van most, hogy a nyomulás: általános követelmény, a vonulás. A többiekkel menni, max. előzgetni, ennyi... (Kaukázus)

Az életed, ha megfakulna, s az égbolt beborulna, ne menekülj, csak színezd újra! (Magna Cum Laude)

Ha törődnénk egymással sírás helyett, ha szeretnénk egymást hazudozás helyett, ha az önzetlenség győzne a büszkeség felett... (Nickelback)

Ki vagyok én, honnan jöttem, létezik-e a lélek, s ha egyszer majd meg kell halni, miért pont addig élek? Ki vagyok én, miért születtem, és miért éppen itt élek? És miért jutnak eszembe ehhez hasonló kérdések? (Tisztán a cél felé)

A húsunk, a bőrünk, a lelkünk, ha összeér, egy percre is, de ez már csak a miénk. Ha ez a szerelem, már ne félj, fogom a kezed, hogy el ne szédüljél. (Anima Sound System)

Ölelkezünk a fényben, aztán a hullámok közé futunk, és eltűnünk a messzeségben. De a homlokom addig hozzád nyomom, a te homlokodhoz az enyém. Aztán belenézek a szemedbe, Te meg visszanézel belém. (Kispál és a Borz)

Egyedül vagy, érteni szeretnéd, keresed magad, de nem találod rég. Árnyékban ülsz, hatalmas falak alatt, döntsd le a falat, döntsd le a falat. (Bonanza Banzai)

Engedj közelebb, engedd, hogy én is ott legyek. Látni akarom, és érezni azt, amit lehet! Égjen a tűz, engedd, hogy meglássalak! Legyen úgy, ahogy nem szabad! (Republik)

Soha nem értettem, hogy miért ilyenek az emberek. Ott bántják a másikat, ahol csak lehet. Most nem mondom, hogy én másmilyen vagyok. Én csak jobb szeretnék lenni, de sajnos ugyanilyen maradok. (Tatu18)

El kell, hogy bírjuk terheink,vagy elvesznek szép perceink, és mindig mennünk kell tovább egy életen és sorson át. (Depresszió)

Most kicsit meghalok. Magányomban elsüllyedve, megvadulva érted ordítok. (Zanzibár)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez jó. Szép színes - és befordulós. Ne legyél befordulva! =(

Tafi írta...

de be vagyok fordulva... nem kicsit... de köszi ma az 5. órai szép dekadens perceket :)