2009. április 21., kedd

Ballag már a vén diák...


Ismerős sorok, melyek pár nap múlva minden középiskolát betöltenek. Szólhatna akár nekem is, de nem. Tafi ötévfolyamosba jár, nyert még egy évet. Egy évet gyereknek maradni, egy évet még itthon, aztán... majd meglátjuk.

Volt általános sulis osztálytársaim (három intézmény is megvolt) idén elballagnak sok-sok jó baráttal együtt. Most még az érettségi (rém)képe lebeg a szemük előtt, de három hónap múlva már kezükben tarthatják a levelet, miszerint felvették őket valamely felsőoktatási intézménybe. Ezt, nem tagadom, kicsit irigylem.

Itt a blogomban szeretnék sikeres, sok-sok pontos érettségit kívánni Mindenkinek, és azt, hogy a lapon majd az áhított egyetem vagy fősuli neve díszelegjen! Név szerint is sok sikert a virtuális cimbiknek, akikkel az utóbbi időben megosztottam gondolataimat, tehát Mafnak, Macseknak, Gombiinak és Dácskának! Az előrehozott érettségit tevő Zolcsinak, Petrának, Rambónak, Timinek! És persze Monique-omnak, Scarlettnek, Wladinak, Dulynak és a volt osztálytársaimnak is!!! Akit kihagytam, az nézze el nekem, plííííz, és azért Neki is, mégha nem is név szerint!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi!!!! :D

Csak legyünk már túl az érettségin! :D

Wladi

maifosz írta...

Köszi :)

Névtelen írta...

nagyon szépen köszcsi =) és visszajövök hozzád, mert "senki nincs a földön már ki elszakíthat tőlem, senki mást csak téged rejt a szívem..."

Dácska írta...

Köszönjük! =)

Gyorsan elrepül ez az egy év, ne aggódj, nekem úgy tűnik mintha csak most lett volna az első elfuserált ofő óránk a gimiben, és tessék most meg már az utolsónál tartunk. Félelmetes.

"Az időgép bennünk van." Szép gondolat volt... megfogott.

A privát plörököt pedig köszönöm, kutyafuttában olvastam el a héten, de jólesett. ^^

Ölellek

Tafi írta...

Most mindenkinek még egyszer sok sikert, és gondolni fogok rátok!!!

Monique, várni foglak, gyere!

Dácska, szívesen :)

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo