2009. április 7., kedd

Lavina

Valakinek a volt képzelgéseimből

Omlik körülöttem minden - érzem:
Világom falai dőlnek össze-
dől most minden, mit építettem.
A hazugságból és füstből lett
Álomrózsaszín fátyol fellebbent.
Fáj a szívem; érzések jönnek, melyek
Emlékezetemben régen élnek.
Minden fáj újra, mit egykor átéltem,
Tüzes tőrként izzanak szók szívemben:
Bántók, megalázók, kegyetlenek.

Kislány voltam. Féltem. Könnyű volt bántani.
Kislány vagyok. Félek; most is könnyű bántani.

Nem csak a falak dőlnek, szakad a parketta,
Lábam alatt mélység nyílik, zuhanok ordítva:
Miért nem látja senki, hogy szenvedek?
Miért nincs senki, hogy megmentsen?
Látják, tudom. Ölnek a közönyükkel,
Ölnek a szavaikkal, ölnek a nézésükkel.
Hittem valamiben, mi most szertefoszlik
Élményfelhők takarják, mi egyre romlik.
Álmomban indult el a lavina, betemetett,
Újra és újra láttam szenvedő testemet.

Ő hagyott a kétség szakadékába tovább zuhanni,
Ő, akit nem lehet feledni, Ő, akit nem szabad szeretni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szééép!!!! Szejetlek!!!!Különösen a z élményfelhők kifejezés tetszik!Jó pihit a szünetre és gyógyuljál meg szépen!! S.O.P.H.Y

Tafi írta...

Jajjjj, de drága vagyol, My Life! De rég mondtam ezt Neked... Én is cejizlek, és neked is jó pihit! Örülök, ha tetszik, tényleg nagyon jól esik a pozitív visszajelzéseket olvasni. Az élményfelhők az én szóalkotásom. :)