2009. október 18., vasárnap

Ajajjj

Majdnem egy hónapja nem írtam. Nem tudtam. Egyszerűen képtelen voltam, vagyok írni. Úgy érzem, amit írok, az mind rossz. Ráadásul túl sok volt Minden. A veszekedések anyuval, az aggódás, a szeretethiány... Nem akartam rázúdítani most ezeket senkire, nem lett volna szép tőlem. Így hát hallgattam, hallgatok.
Persze, az elfojtott érzések nem jók. Esténként sokat sírtam mostanában, a macinak (melyet Tőled kaptam), ő legalább mindig velem van. A szobámban jó lenni, itt nem bántanak annyian. De kint, a nagyvilág csupa-csupa gonoszság, hidegség, bántás és fájdalom. "Befogad és kitaszít a világ."

2 megjegyzés:

Vad Málna írta...

A blog arra való hogy kiírd magadból azt ami boldoggá tesz, azt ami bánt, a jó érzéseket és a rosszakat...mindent.
...és ha nem mondhatod el senkinek, elmondod hát mindenkinek.
...ne fojts el semmi!!!

Tafi írta...

igyekszem...