2009. november 8., vasárnap

Tűnődés

Németet tanulok, vagyis próbálok, félek a nylevvizsgától (szóbeli), félek, hogy leblokkolok, pedig jajjj, de nem kéne, és félek, hogy nem elég nagy a szókincsem. Ha ezen túl leszek (huszonnégy és fél óra múlva), akkor talán kicsit megnyugszom. Ha sikerül, akkor elgalább egy kis időre egy boldog, elégedett panda leszek. :D
Ugye jó lenne? Na ja, persze tanfó, emelt tételek hamarosan, tobzódnak a tennivalók, mint mindig, nekem meg elegem van belőlük, mint mindig. Múltkor találtam a dm-ben egy dilibogyót, ami elvileg nyugtat, segíti az alvást, elalvást, regenerálja az idegeket, és gyógynövényekből van. Lehet, hogy be kellene szerezni egy ilyet, nem normális, hogy egyfolytában 130 százalékon dobog a szívem, szúr, überstressig vagyok, mindenkivel morcin beszélek, nem tudok elaludni, akármilyen fáradt is vagyok, rémálmok abban a kevés időben, amíg mégis sikerül, stb. Mindegy, rossz alkat vagyok, túl érzékeny, múltkor majdnem elbőgtem magam a gyógyszertárban is, krémet akartam venni, mondták hogy nincs olyanjuk, én meg álltam a sírás határán... Régen nem voltam ilyen, mondjuk két éve még abszolút nem. Mi történhetett azóta velem?

2 megjegyzés:

Macsek írta...

Tavaly ilyenkori bejegyzésem:
http://mocsokmacsek.freeblog.hu/archives/2008/11/07/I_werde_versuchen/

Azt hiszem egy cipőben járunk, csak kis fáziskéséssel :)

Tafi írta...

Köszönöm, elolvastam, és...
Tényleg... és az egy év fáziskésés se véletlen, biztos, nekem ez az utolsó év a gimnáziumban, pont ennyivel vagyok lemaradva.