2010. augusztus 16., hétfő

N6

A lányok, ha valami baj van az életükben, a hajukkal csinálnak valamit. Levágatják, új fazonra váltanak, befestik...Kell a változás...

Hazafele aludtam a buszon, és úgy ébredtem fel, hogy hajfestéket kell vennem, ha még nyitva van valamelyik üzlet hazafele. Végül egy középszőke árnyalatot találtam, amely megtetszett. Nem tudom, milyen lesz a hajamon. Kicsit félek is tőle. Mennyivel lesz világosabb a hajszínem, vagy épp lesz-e bármi változás. Mégis úgy érzem, hogy ez most kell nekem. Tudom, hogy fura, bizonyára férfiként ezt elég nehéz lehet megérteni. A férfiak, ha valami probléma adódik az életükben, fizikailag próbálják levezetni a dühüket, a stresszt, a csalódottságot. Elmennek kondizni, vadászni, extrém sportba kezdenek... Mi, nők mások vagyunk. A külsőnk megváltoztatásával úgy érezzük, valahogy belül is változunk, könnyebb lerázni a terheket. Olyan ez, mint a vedlés; megújulás.

Megyek hajat festeni :)

1 megjegyzés:

♥mOncSi♥ írta...

Én is így vagyok, ezért pompáztam már oly sok színben, és volt már annyiféle hajam, de a legnagyobb változás az életemben akkor volt, mikor feketéből szőke lettem, és most, hogy megnyugodtam, visszatértem ahhoz, ami a leginkább jó érzéssel töltött el, mikor tükörbe néztem. Megint én vagyok, megint boldog vagyok, remélem te is az leszel :)