2010. november 22., hétfő

Jönnek a gondok. Egyre kevésbé érzem magam kompetensnek bármiben is. Egyre kevésbé tudom, jó helyen vagyok-e. Nem tudom, mit akarok. Mit keresek én itt? És miért? Van-e bárminek értelme az életemben? Volt-e valaha értelme valaminek?
Miért, mikor, hogyan és hol? És mikor, miért, mit, hol és hogyan nem? Vannak dolgok, melyeket nem tettem meg, és még mindig bánok. Most jönnek vissza ezek a dolgok. Talán nem éltem ki magam. Túl korán kellett felnőnöm. A szikla tetején állva rugdostam a köveket a mélybe, amikor mások még otthon játszottak. Anyuék veszekedéseit hallgattam éjjelente, amikor mások szépeket álmodtak. Barlangászok között voltam hétvégente, amikor mások a rokonaikat látogatták meg. Egy kis deviancia... Nem illettem bele a sorba. Kilógok, kiálltam a sorból. Jobb ez így? Nem tudom. Nem lehet visszacsinálni. Sok dolgot nem értek, nem éltem át, ami másoknak természetes. De megtanultam küzdeni - "Oldd meg magad". Ennyit a szocializációról.

Nincsenek megjegyzések: