2009. március 19., csütörtök

Elveszős, gogolos

Szörnyű álmot láttam az éjjel. Nekem szerintem nagy orrom van, Tanárnőmnek meg fura. Nem a mérettel van gond, hanem hatalmas a két szelelőnyílásával. :)

Rémeset álmodtam róluk. Nagyon-nagyon apró voltam, és Tanárnő mélyedései hatalmasak. És az egyik elnyelt engem, és eltűntem. Nagyon elveszettnek éreztem magam, féltem, rettegtem, bukdácsoltam. És nem találtam a kiútat. Nem tudtam, valaha kijutok-e még, vagy ott kell meghalnom, sőt, féltem attól, hogy még magamat is elvesztem.

Ha ezt valaki elemezné nekem, kiderülne, hogy egy mániákus őrült vagyok?!

2 megjegyzés:

Macsek írta...

Nem. De szerintem az álmunk megfejtését csak magunk tudhatjuk meg, mivel bennünk rejlik a kulcsa... :)

Tafi írta...

Igen, igazad lehet. Egyébként pszichológus szeretnék majd lenni, és ma kicsit elkezdtem elemezgetni ezt az álmomat. Szóval őrült nem vagyok, csak még mindig erősen önbizalomhiányos, meg elveszett...