2009. március 30., hétfő

le trente mars 2009


Vagyis a mai nap. Hm... Éjjel már megint túl keveset aludtam. Ollóval a kezemben. Nem vagdostam magamat, csak jó érzés volt tudni, hogy megtehetném. Szóval egyik kezecskémben olló, a másikban a maci, és így öleltem át remegő testemet.

Nem jó egyedül. Minden magányos nő harcol ez ellen a mondat ellen, titkolja, eltemeti, sőt, valami rejtélyes homályba burkolja... Mégis Damoklész kardjaként mindig a fejünk felett lebeg. Ez az igazság. Ilyen éjszaka után mentem suliba, és öltöttem magamra az elégedettség és boldogság álarcát. Aztán... életemben először ki lettem küldve óráról. Köszönöm, Szelestey Tanárnő, hogy ezt is megtapasztalhattam. :) Liliomommal jól elszórakoztattuk egymást, amolyan felvidítós célzattal, és tanárnőnél elpattant a húr. Itt még nem ért véget a nap. Hétfőn az 5-6. órám lyukas. Eléggé elborult hangulatom volt, sétáltunk, fáztunk... Aztán hármasban Liliom Szerzetével szép dekadens perceket töltöttünk a Várkertben. Nagyon-nagyon... Igen, ott is volt "életemben először"-ös élményem. És jó volt, meg szomorú volt, meg megborzongós volt! :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága Tafim! Ez az "életemben először"-ös olyan izé szóval na, tehát a félreértések elkerülése érdekében közlöm a kedves olvasóközönséggel, hogy semmi rosszat nem csináltam én veled :D
Amúgy meg örültem a magyarórának^^, meg az 5. órának is. Nem kicsit. :)

Tafi írta...

valóban semmi rosszat. nem is úgy értettem én, na... csak elvetted a szüzességem, te kis huncut! xD
köszi! nagyon-nagyon...